آموزش ارز دیجیتال

بهترین استخر ارز دیجیتال (۳ تا از برترین ها)

نویسنده: سامان رضائی
دسته بندی: عمومی
۲۳ دی ۱۴۰۰
بهترین استخر ارز دیجیتال

بهترین استخر ارز دیجیتال، استخری است که به ازای قدرت دستگاه ماینر شما، پول بیشتری نسبت به بقیه استخرها بپردازد. در این صورت می توانید با همان سرمایه گذاری اولیه در تجهیزات ماینینگ، درآمد دلاری بیشتری داشته باشید.

با کریپتوباز همراه باشید تا بهترین استخر ارز دیجیتال برای ایرانیان را به شما معرفی کنیم. منظورم از “بهترین استخر برای ایرانیان”، این است که فیلتر نشده باشد، آی پی ایران را تحریم نکرده باشد و از سرورهای قوی و روشِ پرداختِ کارمزدِ منصفانه ای برخوردار باشد:

۱. EMCD (بهترین استخر ارز دیجیتال برای بیتکوین)

EMCD با فاصله، بهترین استخر ارز دیجیتال برای ماینرهای ایرانی است. این استخر روسی است و به دنبال تحریم کردن ماینرهای ایرانی نیست. حتی جالب تر، در ایران سرور دارد و شما می توانید با پینگ پایین به سرورهای آن متصل شوید. پرداخت روزانه، کارمزد کم ۱.۵ درصد، پشتیبانی فارسی، پرداخت کامل کارمزد (FPPS+)، سایت و اپلیکیشن به زبان پارسی، بدون داشتن حداقل برداشت برای بیت کوین، داشتن فرمور اختصاصی برای ASIC های انتماینر، همگی باعث شده اند که در این مقاله، EMCD را به عنوان بهترین استخر ارز دیجیتال انتخاب کنیم.

برای دریافت کارمزد بیشتر و حمایت از کریپتوباز، از لینک ریفرال زیر برای ساخت اکانت استفاده کنید:

ساخت اکانت در استخر EMCD

بهترین استخر ارز دیجیتال

 

۲. ethermine.org (بهترین استخر ارز دیجیتال برای اتریوم و اتریوم کلاسیک)

Bitfly یا همان ethermine.org جایی است که می توانید ۶ ارز دیجیتال را استخراج کنید: ETH، ETC، ZEC، BEAM، RVN و ERG. که هر کدام یک دامنه متفاوت دارند. بدون در نظر گرفتن ارزی که استخراج می کنید، استخر Bitfly کارمزد کم ۱٪ را دریافت می کند. دارای اپلیکیشن های اندروید و iOS برای نظارت بر هشریت و عملکرد دستگاه هاست.

هنگامی که در سایت Bitfly روی Start Mining کلیک می کنید، به گزینه های سرور و نرم افزار می روید. پس از آن، شما فقط نرم افزار را دانلود کرده و آن را برای شروع ماینینگ راه اندازی می کنید. این استخر دارای سرورهای اروپا، آسیا و ایالات متحده آمریکا است.از ویژگی های مثبت Bitfly پرداخت های فوری آن است. همچنین دارای یک کانال Discord برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با ماینرها است. اگر در فضای ماینینگ تازه کار هستید، کانال Discord می تواند بسیار مفید باشد.

برای شروع ماینینگ باید به سایت ethermine.org بروید و اکانت بسازید.

بهترین استخر استخراج اتریوم

 

۳. Aikapool (بهترین استخر ارز دیجیتال برای دوج کوین)

Aikapool محبوب ترین استخر استخراج دوج کوین است که در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد. این استخر دارای زیرساختی قوی از سرورها است تا از پایداری در عملکرد استخراج اطمینان پیدا کند. Aikapool هیچ هزینه ای برای استفاده از استخر دریافت نمی کند، اما لازم است که قبل از استخراج، کاربران با آدرس ایمیل خود در آن ثبت نام کنند.

استخر بر مبنای سیستم PROP به ماینرها پاداش می دهد و هیچ محدودیتی برای برداشت ندارد. Aikapool در حدود ۷۰-۸۰٪ PPS (پرداخت به ازای هر سهم) عمل می کند، که حالت بهینه برای اکثر ماینرهای dogecoin است.

برای شروع ماینینگ باید به سایت Aikapool بروید و اکانت بسازید.

بهترین استخر استخراج دوج کوین

 

منبع   منبع۲

مقاله‌های مشابه

NFT رایگان : چگونه با مشارکت در جامعه ارز دیجیتال، NFT مجانی دریافت کنم؟ *

NFT رایگان : چگونه با مشارکت در جامعه ارز دیجیتال، NFT مجانی دریافت کنم؟ *

آیا قصد وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را دارید، اما هنوز حاضر نیستید که پول خرج کنید؟ سرمایه گذاری در NFT، این روزها بسیار رایج است و فرصت های زیادی وجود دارد که...

بیشتر بخوانید
وایت پیپر چیست و چرا برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ضروری است *

وایت پیپر چیست و چرا برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ضروری است *

مقدمه: ارز دیجیتال در سال‌های اخیر به یک کلمه رایج و پرکاربرد تبدیل شده و دلایل خوبی برای این امر وجود دارد. رمزارز یک زمینه به سرعت در حال توسعه و هیجان انگیز است که سرمایه گذاران، کارآفرینان و...

بیشتر بخوانید

به زودی:

چگونه با ارز دیجیتال درآمد کسب کنم؟

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *