آموزش ارز دیجیتال

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۲

نویسنده: سامان رضائی
دسته بندی: تریدینگ
۹ اسفند ۱۴۰۰
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ارزی است که تناسبی بین “ارزش بازارِ” خود و کاربردهای عملی ایجاد کند. شکی نیست که بازار کریپتو از زمان ظهور اولین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین در سال ۲۰۰۹ تغییر کرده و مهمتر از همه، رشد چشمگیری داشته است. بیت کوین در سال گذشته بیش از ۸۰ درصد رشد کرد و ارزش بازار کریپتو را به بالاترین حد خود رساند. بزرگترین صندوق های سرمایه گذاری جهان به طور فعال در دارایی های رمزنگاری مختلف سرمایه گذاری می کنند و از مزایای بازار غیرمتمرکز بهره می برند. این عوامل به وضوح نشان می دهد که صنعت ارز دیجیتال در یک روند صعودی قرار دارد و به احتمال زیاد این روند به این زودی ها کاهش نمی یابد. میلیون‌ها سرمایه‌گذار تلاش می‌کنند تا ارزهای دیجیتال برتر را که ممکن است در آینده به شدت گران شوند را دنبال کنند تا در بین نوسانات بازار، حداکثر سود را به دست آورند. ارزهای دیجیتال اصلی طی ماه‌های گذشته به‌طور تصاعدی افزایش یافته‌اند، به‌ویژه دامنه ی آلت‌کوین ها با سرمایه‌گذاران امیدوار که تلاش می‌کنند بهترین‌ها را در حوزه ارزهای دیجیتال به دست آورند، رونق گرفته است. کارشناسان بر این باورند که به دلیل گمانه زنی ها در مورد رونق کریپتو، سرمایه گذاری های کریپتو در ماه مارس به طور تصاعدی افزایش می یابد. در این مقاله، برترین ارزهای دیجیتالی را که بیشترین شانس افزابش قیمت در سال ۲۰۲۲ را دارند، برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

۱. اتریوم Ethereum

از نظر این مقاله اتریوم بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری انتخاب شده است. ETH از نظر ارزش بازار، پس از بیت کوین، دومین ارز دیجیتال بزرگ است. از نظر فناوری، این ارز دیجیتال طیف گسترده‌ای از کاربردها را ارائه می‌کند و می‌توان عملکرد اصلی آن را اتوماسیون صرافی ها معرفی کرد. قراردادهای هوشمند اتریوم، موانع را کاهش می‌دهد و طرفین را قادر می‌سازد تا بدون واسطه، و همچنین با کارمزدهای پایین تر [از قراردادهای حضوری]، معامله کنند.

۲. دسنترالند Decentraland

Decentraland یک پلتفرم برای بازی واقعیت مجازی است که بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا هر برنامه‌ای را ایجاد کنند که در بازی مورد استفاده قرار گیرد و می توانند از آن درآمدزایی کنند. این پروژه دارای قطعه زمین های مجازی به نام LAND است که کاربران در آن پروژه هایی می سازند و در این دنیای مجازی زندگی می کنند. چشم انداز پروژه این است که کاربران را قادر سازد که ارزهای دیجیتال را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل کنند.

۳. ریپل XRP

XRP ارزی است که بر روی یک پلتفرم پرداخت دیجیتال به نام RippleNet اجرا می شود. این توکن توسط ریپل ایجاد شد تا جایگزینی سریع، کم‌هزینه و مقیاس‌پذیرتر برای سایر دارایی‌های دیجیتال و پلتفرم‌های پرداخت موجود مانند SWIFT باشد. دفتر کل XRP می‌تواند تراکنش‌ها را تقریباً در عرض ۳ تا ۵ ثانیه پردازش کند و همچنین یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار است.

۴. کاردانو Cardano

Cardano یک پلتفرم بلاکچین اثبات سهام (PoS) است که هدفش این است که به افراد رویایی و مبتکر اجازه دهد تا تغییر مثبتی در جهان ایجاد کنند. هدف این پروژه ی منبع باز، توزیع مجدد قدرت از ساختارهای غیرقابل پاسخگو به مردم عادی و ایجاد جامعه ای شفاف تر، منصفانه تر و ایمن تر است.

۵. ترا Terra

Terra یک پروتکل بلاکچین است که از استیبل کوین‌های فیات برای تقویت سیستم‌های پرداخت جهانی، همراه با ثبات قیمت استفاده می‌کند. LUNA (ارز دیجیتال Terra) “ثبات قیمت و پذیرش گسترده” ی ارزهای فیات را با “مقاومت در برابر سانسورِ” بیت کوین ترکیب می کند و تسویه حساب های سریع و مقرون به صرفه را ارائه می دهد. LUNA عموما توسط کارشناسان برای تثبیت قیمت استیبل کوین ها استفاده می شود.

 

چگونه ارز دیجیتال بخریم

 

۶. پولکادات Polkadot

Polkadot یک پروتکل چند زنجیره ای منبع باز است که شبکه ای از بلاک چین های تخصصی را به هم متصل و ایمن می کند. این ارز، انتقال بین زنجیره ای هر نوع داده یا دارایی دیجیتال را تسهیل می کند، نه فقط توکن ها. در نتیجه به بلاکچین ها اجازه می دهد تا با یکدیگر کار کنند. Polkadot برای ارائه یک اینترنتِ غیرمتمرکز از بلاکچین ها، برای وب ۳.۰ طراحی شده است. افزایش محبوبیت مفهوم Web 3.0 منجر به افزایش تعداد سرمایه گذاری ها در Polkadot شده است.

۷. اکسی اینفینیتی Axie Infinity

Axie Infinity یک بازی تجاری و مبارزه ای مبتنی بر بلاکچین است که تا حدی، متعلق به بازیکنان است و توسط آنها اداره می شود. AXS به بازیکنان این امکان را می‌دهد که موجودات مبتنی بر توکن معروف به Axies را جمع‌آوری کنند، پرورش دهند، مبارزه کنند و آنها را خرید و فروش کنند. این اکوسیستم همچنین دارای توکن حاکمیتی خود به نام Axie Infinity Shards (AXS) است.

۸. بایننس کوین Binance Coin

رمزارز بایننس (Binance) اکنون بر اساس ارزش بازار، در رتبه چهارم در فهرست برترین ارزهای دیجیتال قرار دارد. یکی از بالاترین نرخ های بازگشت سرمایه در کل بازار متعلق به بایننس است که آن را به یک انتخاب سرمایه گذاری قوی برای سال ۲۰۲۲ تبدیل می کند.

۹. لایت کوین LiteCoin

همانطور که می دانیم، اگر بیت کوین طلا است، لایت کوین نقره است. فناوری LTC اساساً از بیت کوین گرفته شده است. اما برای لایت کوین، تمرکز اصلی بر ارائه حداقل کارمزد تراکنش بوده است. یکی از برجسته ترین دلایلی که سرمایه گذاران این رمزارز را ترجیح می دهند، سرعت تراکنش آن است که چهار برابر بیشتر از بیت کوین است.

 

چگونه بیت کوین بخریم

 

۱۰. سولانا Solana

سولانا به تلاش خود برای یافتن “بالاترین قیمت ثبت شده (ATH)” ادامه می دهد و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. برای چندین ماه متوالی، توکن SOL استانداردهای جدیدی را در بازار ایجاد کرده است. سال ۲۰۲۱ همراه با خود، اولین روند صعودی کریپتو را به همراه داشت. سرمایه گذاران منتظر انفجار کریپتوها در ۲۰۲۲ هستند که رالی دیگری از افزایش قیمت ها را با خود می آورد. از نظر شما بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲ کدام است؟ در کامنت ها به ما بگویید…

 

منبع

مقاله‌های مشابه

هوش مصنوعی چگونه بر ترید ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟ *

هوش مصنوعی چگونه بر ترید ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟ *

مقدمه: معاملات ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر بسیار پرسود بوده است، به طوری که بیت‌کوین در اوایل سال 2021 به بالاترین حد خود یعنی 65 هزار دلار رسید و سپس به حدود 16 هزار دلار سقوط کرد. در حالی که...

بیشتر بخوانید
NFT رایگان : چگونه با مشارکت در جامعه ارز دیجیتال، NFT مجانی دریافت کنم؟ *

NFT رایگان : چگونه با مشارکت در جامعه ارز دیجیتال، NFT مجانی دریافت کنم؟ *

آیا قصد وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را دارید، اما هنوز حاضر نیستید که پول خرج کنید؟ سرمایه گذاری در NFT، این روزها بسیار رایج است و فرصت های زیادی وجود دارد که...

بیشتر بخوانید

به زودی:

چگونه با ارز دیجیتال درآمد کسب کنم؟

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *