آموزش ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

نویسنده: سامان رضائی
دسته بندی: عمومی
۱ دی ۱۴۰۰
بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال با چه معیارهایی مشخص می شود؟ با بیش از ۱۰۰ کیف پول ارز دیجیتال موجود، انتخاب بهترین کیف پول سخت است. در این آموزش می‌خواهیم ۳ گزینه برتر در مورد بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال را به شما ارائه دهیم. انتخاب یک کیف پول ایمن و آسان، اولین قدم مهم برای داشتن ارز دیجیتال است.

مبتدی ها تمایل دارند سکه های خود را در صرافی ارز دیجیتالی که از آن خرید کرده اند، نگه داری کنند که البته کنترل ارز خود را به دست صرافی می‌دهند. آنها در واقع به صرافی اعتماد می کنند تا سکه ها را برایشان نگه دارد. کیف پولی که به شما امکان کنترل کامل روی سکه هایتان را نمی دهد، به عنوان کیف پول «امانی» شناخته می شود. اما روش توصیه شده برای ذخیره ارزهای دیجیتال، این است که سکه های خود را از صرافی به یک کیف پول «غیر امانی یا مستقل» منتقل کنید. کیف پولی که شما و فقط شما می توانید آن را کنترل کنید.

 

بهترین کیف پول ارز دیجیتال نرم افزاری

اکسودوس (Exodus)

انتخاب شماره ۱ ما به عنوان بهترین کیف پول غیرامانی، برای مبتدی ها، Exodus است. اکسودوس یک کیف پول نرم افزاری رایگان است که می تواند بر روی کامپیوتر یا تلفن همراه شما نصب شود. به زیبایی طراحی شده است و استفاده از آن آسان و بصری است. از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می کند. کیف پول Exodus به شما این امکان را می دهد تا سکه ها را از داخل کیف پول خرید و فروش کنید و از نگه داری ارزهای دیجیتال خود، سود بدست آورید (سهام گذاری یا استیکینگ). نقطه ضعف اصلی آن این است که کد آن «منبع باز» نیست، به این معنی که کد آن برای عموم قابل مشاهده نیست. بنابراین برنامه‌ نویسان خارج از شرکت سازنده، قادر به ارزیابی کیفیت نرم افزار نیستند.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری

لجر نانو اکس (Ledger Nano X)

اگر واقعا امنیت بالا می خواهید، می‌توانید از یک کیف پول سخت‌ افزاری استفاده کنید. یک دستگاه فیزیکی که سکه‌های شما را به صورت آفلاین و به روشی ایمن، به دور از هکرها و حملات، ذخیره می‌کند. انتخاب شماره یک ما برای بهترین کیف پول سخت افزاری کیف Ledger Nano X است. استفاده از Nano X آسان است و بیشتر از ۱۰۰۰ سکه و توکن را پشتیبانی می کند. می توان آن را با استفاده از موبایل و همچنین از طریق کامپیوتر کنترل کرد. از جنبه منفی، کیف پول Nano X کمی گران است، اما اگر در حفظ امنیت پول های خود جدی هستید، کیف Nano X ترکیبی از امنیت و راحتی را در اختیار شما قرار می دهد.

بررسی کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس Ledger Nano X

 

ترزور وان (Trezor One)

اگر به دنبال جایگزینی مقرون به صرفه‌ تر برای Nano X هستید، ما TREZOR One را پیشنهاد می کنیم. یک کیف پول سخت افزاری تست شده، منبع باز و بصری، با کمتر از نصف قیمت Nano X به دست می آورید. TREZOR One از طیف گسترده ای از سکه ها پشتیبانی می کند. نقطه ضعف آن این است که فقط از XMR و XRP و EOS پشتیبانی نمی کند.

بررسی کیف پول ارز دیجیتال ترزور وان Trezor One

این ۳ کیف پول، انتخاب ما به عنوان بهترین کیف پول های ارز دیجیتال هستند. اگر از این مقاله لذت بردید حتما در خبرنامه کریپتوباز مشترک شوید تا مهمترین و بروزترین اخبار و آموزش های بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر را از دست ندهید.

 

منبع

مقاله‌های مشابه

NFT رایگان : چگونه با مشارکت در جامعه ارز دیجیتال، NFT مجانی دریافت کنم؟ *

NFT رایگان : چگونه با مشارکت در جامعه ارز دیجیتال، NFT مجانی دریافت کنم؟ *

آیا قصد وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را دارید، اما هنوز حاضر نیستید که پول خرج کنید؟ سرمایه گذاری در NFT، این روزها بسیار رایج است و فرصت های زیادی وجود دارد که...

بیشتر بخوانید
وایت پیپر چیست و چرا برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ضروری است *

وایت پیپر چیست و چرا برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ضروری است *

مقدمه: ارز دیجیتال در سال‌های اخیر به یک کلمه رایج و پرکاربرد تبدیل شده و دلایل خوبی برای این امر وجود دارد. رمزارز یک زمینه به سرعت در حال توسعه و هیجان انگیز است که سرمایه گذاران، کارآفرینان و...

بیشتر بخوانید

به زودی:

چگونه با ارز دیجیتال درآمد کسب کنم؟

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *