آموزش ارز دیجیتال

خرید دوج کوین

نویسنده: سامان رضائی
دسته بندی: عمومی
۲۶ آذر ۱۴۰۰
خرید دوج کوین
.
.

اگرچه دوج کوین در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک ارز شوخی شروع به کار کرد، اما به سرعت مورد توجه قرار گرفت و طرفدارانی پیدا کرد. در آموزش امروز قصد داریم نحوه خرید دوج کوین را بررسی کنیم.

اگر نمی دانید دوج کوین چیست، کلیک کنید: ارز دیجیتال دوج

خرید دوج کوین را می توان به ۳ مرحله ساده تقسیم کرد:
یک کیف پول بگیرید
آدرس دوج کوین خود را مشخص کنید
صرافی ای پیدا کنید که دوج کوین می فروشد.

بسته به مقدار دوج کوین هایی که قصد خرید آن را دارید، می توانید انتخاب کنید که آن را در یک کیف پول سخت افزاری یا یک کیف پول نرم افزاری ذخیره کنید. اگر مقدار کمی ارز دیجیتال می‌خرید استفاده از یک کیف پول نرم‌افزاری رایگان که می‌توانید آن را در تلفن همراه یا رایانه‌تان دانلود کنید، خوب است. کیف Exodus یک کیف پول نرم افزاری عالی است که استفاده از آن برای مبتدیان آسان است. از طرف دیگر، اگر قصد دارید مقدار زیادی خریداری کنید، ذخیره آن در یک دستگاه اختصاصی معروف به «کیف پول سخت افزاری» امن تر است. توصیه ما برای کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X یا TREZOR Model T است، هر دو کیف پول های معتبری هستند که می توانند چندین ارز دیجیتال را نیز علاوه بر دوج کوین ذخیره کنند. هنگامی که کیف پول خود را راه اندازی کردید، مطمئن شوید که آدرس دوج کوین خود را درست پیدا کرده اید، هر زمان که بخواهید دوج را به کیف پول خود ارسال کنید، از آن آدرس استفاده می شود. این آدرس، یک رشته طولانی از حروف و اعداد است که با D بزرگ و سپس یک عدد یا یک حرف بزرگ انگلیسی دیگر، شروع می شود.

بالاخره زمان پیدا کردن صرافی فرا رسید. اگرچه دوج کوین از سال ۲۰۱۳ وارد بازار شده است، اما هنوز در بسیاری از صرافی های اصلی در دسترس نیست. بهترین گزینه برای خرید Doge با استفاده از کارت اعتباری یا کارت عابر، صرافی Binance یا Kraken خواهد بود*. هر دو صرافی از کشورهای زیادی در سراسر جهان پشتیبانی می کنند و شهرت خوبی دارند و گزینه ای به نام خرید فوری دارند که برای مبتدیان خیلی مناسب است. فقط به دنبال سربرگ “خرید کریپتو” در منوی آنها بگردید. اگر یک معامله گر پیشرفته هستید، می توانید از صرافی معاملاتی استفاده کنید** و کمی بیشتر در هزینه ها صرفه جویی کنید. به خاطر داشته باشید که صرافی ها کوین های شما را در سایت خود ذخیره می کنند. پس باید مطمئن شوید که آنها را به آدرس دوج کوین کیف پول خود، که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، ارسال می کنید. به این ترتیب، کنترل دوج کوین خودتان را بر عهده می گیرید.

برای لیست کامل کیف پول ها و صرافی های توصیه شده و راهنمای گام به گام دقیق تر، حتماً لینک های موجود در توضیحات زیر را بررسی کنید.

* صرافی های Binance و Kraken به خاطر تحریم، برای ایرانی ها مناسب نیست و ممکن است حساب شما مسدود شود. پیشنهاد سایت کریپتوباز:
مثال برای صرافی غیر متمرکز: https://app.uniswap.org
مثال برای صرافی ایرانی: https://bitbarg.me و https://nobitex.ir/dogecoin

** مثال برای صرافی معاملاتی: https://wallex.ir/app

سایت کریپتوباز را پیگیری کنید و و ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا آموزش، تحلیل و اخبار بیت کوین و ارزهای دیجیتال از دست ندهید. البته راه ساده تر عضو شدن در خبرنامه کریپتوباز است.

لینک منبع

مقاله‌های مشابه

NFT رایگان : چگونه با مشارکت در جامعه ارز دیجیتال، NFT مجانی دریافت کنم؟ *

NFT رایگان : چگونه با مشارکت در جامعه ارز دیجیتال، NFT مجانی دریافت کنم؟ *

آیا قصد وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را دارید، اما هنوز حاضر نیستید که پول خرج کنید؟ سرمایه گذاری در NFT، این روزها بسیار رایج است و فرصت های زیادی وجود دارد که...

بیشتر بخوانید
وایت پیپر چیست و چرا برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ضروری است *

وایت پیپر چیست و چرا برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ضروری است *

مقدمه: ارز دیجیتال در سال‌های اخیر به یک کلمه رایج و پرکاربرد تبدیل شده و دلایل خوبی برای این امر وجود دارد. رمزارز یک زمینه به سرعت در حال توسعه و هیجان انگیز است که سرمایه گذاران، کارآفرینان و...

بیشتر بخوانید

به زودی:

چگونه با ارز دیجیتال درآمد کسب کنم؟

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *