آموزش ارز دیجیتال

کیف ارز دیجیتال ترزور مدل T

نویسنده: سامان رضائی
دسته بندی: عمومی
۳ دی ۱۴۰۰

کیف ارز دیجیتال ترزور مدل T یک نسخه قوی و پرامکانات از کیف پول محبوب TREZOR One است. اما آیا ارزش قیمت بالاتر را دارد؟

در آموزش امروز در مورد کیف ارز دیجیتال ترزور مدل T صحبت می کنیم. TREZOR Model T یک کیف پول سخت افزاری است. یک دستگاه فیزیکی که ارزهای دیجیتال شما را به صورت آفلاین و به دور از دسترس هکرها ذخیره می کند. در سال ۲۰۱۸ توسط ساتوشی لبز، یکی از پیشگامان کیف پول سخت‌افزاری و یکی از اعضای محترم جامعه بیت‌کوین از سال ۲۰۱۳، منتشر شد. ترزور مدل T بیش از ۱۰۰۰ سکه و توکن را پشتیبانی می‌کند، از جمله سکه‌هایی مانند XRP، XMR و EOS که در نسخه‌ قدیمی‌ و ارزانترش TREZOR One وجود ندارند.

ویژگی ها:

یکی دیگر از ویژگی های کیف ارز دیجیتال ترزور در مقایسه با سایر کیف پول های سخت افزاری، صفحه لمسی آن است. این به شما امکان می‌دهد فقط با استفاده از کیف پول، دستگاه خود را راه‌اندازی کنید و از نمایش داده‌های حساس در رایانه‌تان جلوگیری می‌کند و آن را بسیار ایمن‌تر می‌کند. با این حال، به نظر تیم ما صفحه نمایش لمسی کمی کوچک است و استفاده از آن را کمی سخت‌تر از آنچه انتظار داشتیم، می‌کند. در زمان ارسال این ویدیو ، TREZOR Model T (قبل از مالیات های احتمالی هر کشور) حدود ۱۷۰ دلار قیمت دارد که آن را به گران ترین کیف پول سخت افزاری محبوب
در بازار تبدیل می کند. هنگام مقایسه TREZOR مدل T با نزدیکترین رقیب خود، Ledger Nano X مدل T به خاطر نرم افزار کاملا متن باز و صفحه لمسی، برتری دارد.

از سوی دیگر، Nano X امتیازهای مهمی را کسب می کند به خاطر توانایی خود در اتصال با موبایل و همچنین نرم‌افزار مورد استفاده برای مدیریت آن، Ledger Live، که بسیار قوی‌تر از TREZOR است و Ledger را “فعلا” مورد علاقه ما می سازد.

اگر نمی دانید لجر نانو ایکس چیست کلیک کنید: لجر نانو ایکس

به طور کلی TREZOR Model T یک کیف پول سخت افزاری معتبر و فوق العاده ایمن است که می تواند طیف گسترده ای از سکه ها را در خود جای دهد. ما در وبسایت خود به آن ۴.۴ ستاره از ۵ دادیم، زیرا فکر می کنیم این یک کیف پول عالی برای هر کسی‌ است که می‌خواهد انواع آلتکوین‌ها را در یک کیف ذخیره کند و روی قیمت حساسیت ندارد.

آیا از TREZOR مدل T خوشتان آمد؟ نظر خود را در کامنت های زیر با ما در میان بگذارید.

اگر به دنبال خرید یک کیف پول امن هستید، برای جزئیات بیشتر به لینک موجود در زیر نگاهی بیندازید.

جزییات بیشتر در مورد Trezor Model T در صفحه ی خرید ترزور مدل T (به زودی)

اگر از این مطلب لذت بردید، به شبکه های اجتماعی “کریپتوباز” سر بزنید و حتما در خبر نامه سایت عضو شوید تا آموزش ها و اخبار بروز در مورد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را هیچ وقت از دست ندهید.

لینک منبع

مقاله‌های مشابه

NFT رایگان : چگونه با مشارکت در جامعه ارز دیجیتال، NFT مجانی دریافت کنم؟ *

NFT رایگان : چگونه با مشارکت در جامعه ارز دیجیتال، NFT مجانی دریافت کنم؟ *

آیا قصد وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را دارید، اما هنوز حاضر نیستید که پول خرج کنید؟ سرمایه گذاری در NFT، این روزها بسیار رایج است و فرصت های زیادی وجود دارد که...

بیشتر بخوانید
وایت پیپر چیست و چرا برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ضروری است *

وایت پیپر چیست و چرا برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ضروری است *

مقدمه: ارز دیجیتال در سال‌های اخیر به یک کلمه رایج و پرکاربرد تبدیل شده و دلایل خوبی برای این امر وجود دارد. رمزارز یک زمینه به سرعت در حال توسعه و هیجان انگیز است که سرمایه گذاران، کارآفرینان و...

بیشتر بخوانید

به زودی:

چگونه با ارز دیجیتال درآمد کسب کنم؟

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *