آموزش ارز دیجیتال

ثروتمندترین افراد بیت کوین در استرالیا: با میلیونرهای خودساخته ارز دیجیتال آشنا شوید

نویسنده: سامان رضائی
۱ فروردین ۱۴۰۱
ثروتمندترین افراد بیت کوین و ارز دیجیتال در استرالیا

ثروتمندترین افراد بیت کوین در استرالیا یکی یکی ظاهر می شوند و این موضوع، بیشتر به لطف بیت کوین است. اکنون بیش از ۱۰ سال است که پادشاه ارزهای دیجیتال ساخته شده است و اخیراً شاهد تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران باهوش بوده ایم که خود را به میلیونرهای خودساخته تبدیل کرده اند.

نکته: قبل از ادامه خواندن، بدانید که این لیست از اطلاعاتی که به صورت عمومی در دسترس است تهیه شده است. به خاطر ماهیت ناشناس بودن ارز دیجیتال، ما مدرکی نداریم که نشان دهد این افراد دقیقا چند میلیون دلار از بیت‌کوین به دست آورده‌اند.

اکنون که شرکت های بزرگ و موسسات در حال هجوم به بازار بیت کوین هستند، این سرمایه گذاران خرده فروش هستند که از صاحب بهترین دارایی تمام دوران اند. از آنجایی که سرمایه گذاران محافظه‌کار به سمت کارهای متعارف می‌روند و سرمایه‌گذاری‌های ریسک پذیرتر به “جریان اصلی” تبدیل می‌شوند، پدیده “میلیونر بیت‌کوین” با سرعتی شگفت‌انگیز در حال رشد است – به نظر شما نفر بعدی کیست؟

در اینجا تعدادی از استرالیایی‌های ثروتمندی که با سرمایه‌گذاری زودهنگام در بیت‌کوین درآمدهای میلیون دلاری به دست آورده‌اند را آورده ایم.

بیشتر بدانید: چگونه بیت کوین بخریم

 

ثروتمندترین افراد بیت کوین در استرالیا

۱. کین وارویک (Kain Warwick)

ثروتمندترین افراد بیت کوین و ارز دیجیتال در استرالیا

کین یکی از علاقه مندان به بلاکچین و بنیانگذار سایت Synthetix است. یک پلتفرم دارایی های غیرمتمرکز که از چندین کالای اساسی و ارز فیات پشتیبانی می کند. نام اصلی پلتفرم Havven بود که یک پروژه استیبل کوین از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) در فوریه ۲۰۱۸ بود. Havven در مارس ۲۰۲۰ نام خود را به Synthetix تغییر داد و به سرعت به یک بازیگر برجسته در بازارهای مالی غیرمتمرکز تبدیل شد. ارزش بازار SNX در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد دلار است. کین قبل از ایجاد Synthetix، همچنین Blueshift را تأسیس کرد – یک دروازه پرداخت نقدی که از خرید بیت کوین پشتیبانی می کند. او یکی از اعضای “شورای مشورت بلاکچین” است که پذیرش فناوری بلاکچین را در استرالیا ترویج می کند. قبل از این، او یک مربی تنیس و همچنین یک نوازنده تور به همراه گروهش The Lie Society مستقر در بوستون بود. کین اهل سیدنی است و اکنون در آنجا زندگی می کند. طبق گزارش realestate.com.au کین برای والدینش خانه ای به قیمت ۱۲.۲ میلیون دلار خریده و بیش از ۳۴ میلیون دلار در خانه های دیگر سرمایه گذاری کرده است.

می‌توانید کین وارویک را در توییتر دنبال کنید: @kaiynne

 

۲. سرگئی سرجینکو (Sergei Sergienko)

sergei-sergienko-bitcoin-millionaire-میلیونر-خودساخته-بیت-کوین-ثروتمندترین-افراد

سرگئی سرجینکو که در برنامه ی “ثروتمند دیوانه استرالیایی در ۶۰ دقیقه” نمایش داده شده است، یک مولتی میلیونر بیت کوین استرالیایی متولد روسیه است. ارزش ثروت او را ۱۰۰ میلیون دلار تخمین می زنند! این رویایی است که تنها به لطف تب طلای دیجیتال (بیت کوین)، به حقیقت پیوسته است. خرید بیت کوین در ۶ دلار و انباشته کردن (HODL) و خرید و فروش آن باعث شده که سود سرگئی به میلیون ها برسد. طبق این مصاحبه، سرگئی زمانی که وام بانکی گرفت و در BTC سرمایه گذاری کرد، یک برد بزرگ کرد (یادداشت مترجم: به عنوان یک سرمایه گذار شما را از انجام این کار باز می دارم. گرفتن وام برای سرمایه گذاری های این چنینی بسیار پرخطر است). پیشگام اولیه ارزهای دیجیتال بودن باعث شده که سرگئی به تجارت و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ادامه دهد و تعداد انگشت شماری از کسب‌وکارها را اداره کند. او بنیانگذار و مدیرعامل Chrono.tech است. یک استارتاپ جهانی بلاکچین که دفتر مرکزی آن در سیدنی است. او هنچنین یکی از بنیانگذاران MHC Digital Finance، یک صندوق دارایی دیجیتال است که آن هم در سیدنی مستقر است. و یکی از بنیانگذاران و مدیر گروه Edway، یکی از بزرگترین شرکت های استخدام استرالیا.

می‌توانید سرگئی سرجینکو را در توییتر دنبال کنید: @svsergienko

 

۳. میمی هو (Mimi Ho)

ثروتمندترین افراد میلیونر خودساخته در ارز دیجیتال بیت کوین در استرالیا

طبق مصاحبه فایننشال ریویو (Financial Review)، میمی هو ۳۶ ساله اهل بریزبن جزو ثروتمندترین افراد بیت کوین در استرالیاست. او ۹ سال پیش سرمایه گذاری خودش را آغاز کرد. در ابتدا به عنوان یک سرگرمی این کار را انجام می داد، اگرچه آمادگی آن را داشت که مقدار بیشتری سرمایه گذاری کند. او شروع به سرمایه گذاری ۱۰۰۰۰ دلاری در بیت کوین و برخی آلتکوین های بزرگ دیگر کرد و از سود خود برای تبدیل سبد سرمایه گذاری به یک عدد هفت رقمی (میلیون دلاری) استفاده کرد. زمانی که او شروع به کار کرد، مالک بخشی از یک شرکت فناوری اطلاعات بود، اما می‌گوید که اکنون پول نقد بسیار بیشتری نسبت به زمانی که کسب‌وکار را اداره می‌کرد، دارد. خانم هو معتقد است که کریپتو راه آینده است و بهترین سرمایه گذاری او تا به امروز بوده است. در نه سال گذشته، او تقریباً ۸ میلیون دلار جمع آوری کرده است. می توانید معاملات میمی هو را در پلتفرم سرمایه گذاری Etoro دنبال کنید.

 

بیشتر بدانید:

چگونه بیت کوین بخریم

گرانترین NFT هایی که تا به حال فروخته شده اند (۵ تا از برترین ها)

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۲

 

۴. کریس اوشی (Chris O’Shea)

Chris o'shea bitcoin millionaire crypto ثروتمندترین افراد ارز دیجیتال

بر اساس مصاحبه ناین نیوز (Nine News)، کریس اوشی یک میلیونر «خودساخته» در نسل هزاره جدید است که ثروتی در حدود ۲۰ میلیون دلار دارد. اوشی ۳۰ ساله، زندگی خود را به کلی متحول کرده است. در ابتدا در سال ۲۰۱۳ در میان ناباوری دوستان و خانواده که فکر می کردند او دیوانه شده است، ۱۰ هزار دلار سرمایه گذاری کرد. مدیر سابق بار (پاب منیجر) اهل Mount Druitt در غرب سیدنی اکنون یک سبک زندگی مجلل دارد که در آن از رانندگی با رنج روورها و گشت و گذار در قایق های تفریحی لوکس لذت می برد.

 

۵. دانیل ماگارد (Daniel Maegaard)

ثروتمند ترین افراد ارز دیجیتال در استرالیا bitcoin self-made millionaire in Australia

طبق مصاحبه ای با دِهاسل (The Hustle)، دانیل ماگارد، یک جوان ۳۰ ساله اهل بریزبن(Brisbane)، نه یک بار، بلکه دو بار به فرصتی بزرگ در ارزهای دیجیتال دست یافته است. اول در سال ۲۰۱۳، زمانی که او تنها ۲۲ سال داشت، حدود ۴ هزار دلار را در بیت کوین سرمایه گذاری کرد که ارزش هر یک بیت کوین حدود ۱۵۰ دلار بود. پس از کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، او گفت مطمئن است که کمیابی بیت کوین منجر به افزایش قیمت آن می شود. او باگ کریپتو را کشف کرد و زود وارد آلتکوین های دیگری مانند ریپل (XRP) شد و اکنون در دنیای NFT ها نیز بسیار ثروتمند است.با چند هزار دلار در هشت سال پیش، دانیل اکنون یک میلیونر خودساخته ارز دیجیتال است و تقریباً ۱۰ میلیون دلار ثروت دارد.

می توانید دانیل ماگارد را در توییتر دنبال کنید: @seedphrase

 

داستان ثروتمندترین افراد بیت کوین به اینجا ختم نمی شود. شما می توانید سرنوشت ۵ نفر دیگر این لیست، از جمله کریگ رایت (Craig Wright) معروف را در لینک منبع بخوانید یا اگر تمایل دارید کریپتوباز آنها را به این لیست اضافه کند، در کامنت اعلام کنید.

منبع

مقاله‌های مشابه

ماینر S17 : بررسی مشخصات، قیمت و خرید ماینر Antminer S17 و S17 Pro

ماینر S17 : بررسی مشخصات، قیمت و خرید ماینر Antminer S17 و S17 Pro

در 29 مارس 2019، تولیدکننده پیشرو سخت افزار استخراج در جهان، بیت مین (Bitmain)، رسما تاریخ عرضه Antminer S17 را اعلام کرد. این ماینر ASIC جدید، منحصراً برای ارز دیجیتال هایی که از الگوریتم SHA-256...

بیشتر بخوانید
هوش مصنوعی چگونه بر ترید ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟ *

هوش مصنوعی چگونه بر ترید ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟ *

مقدمه: معاملات ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر بسیار پرسود بوده است، به طوری که بیت‌کوین در اوایل سال 2021 به بالاترین حد خود یعنی 65 هزار دلار رسید و سپس به حدود 16 هزار دلار سقوط کرد. در حالی که...

بیشتر بخوانید

به زودی:

چگونه با ارز دیجیتال درآمد کسب کنم؟

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *