آموزش ارز دیجیتال

ریگ ماینینگ بایو استار با سرعت ۲۳۲ مگاهش بر ثانیه معرفی شد

نویسنده: سامان رضائی
۹ اسفند ۱۴۰۰
ریگ ماینینگ بایو استار

ریگ ماینینگ بایو استار Biostar که از ترکیب هشت کارت گرافیک AMD Radeon RX 580 بهره می‌برد، معرفی شد. این سیستم که Biostar iMiner A588x8D2 نام دارد، از هشت کارت گرافیک Radeon مصرف-کننده با خروجی‌های DVI/TripleDisplay/HDMI و طراحی دو فن خنک‌کننده استفاده می‌کند. کارت‌ها شبیه مدل Biostar Gaming VA5805RV82 به همراه ۸ گیگابایت رم هستند. بایو استار در بیانیه مطبوعاتی خود گفته است که می‌تواند سیستم‌های iMiner را «با حجم بالا» تولید کند.

Biostar سابقه توسعه سخت‌افزار استخراج ارز دیجیتال را دارد که قدمت آن به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. برای مثال، بسیاری از مادربردهای سری BTC را با نسل‌های پردازنده مختلف راه‌اندازی کرده است که دارای دوازده عدد اسلات PCIe (برای نصب کارت گرافیک) هستند. بایو استار در آی ماینر مدل A588x8D2 جدید با هشت کارت گرافیک RX 580 از فناوری مادربرد خود به عنوان یک پلتفرم استفاده کرده است. بایو استار قبلاً هم پردازنده گرافیکی RX 570 8GB (8x) و RX 560 4GB (12x) را بر روی سیستم‌های آی ماینر قدیمی تر خود قرار داده بود.

از آنجایی که یک سیستم استخراج ارز دیجیتال، تنها کارت گرافیک نیست، بایو استار این سیستم را با پردازنده اینتل G4900 و ۸ گیگابایت رم DDR4 ارائه کرده است. این شرکت می‌گوید که آی ماینرها می‌توانند ویندوز، لینوکس یا HiveOS را اجرا کند، و متذکر می‌شویم که مدل های قبلی سری iMiner، نسخه ۶۴ بیت ethos لینوکس را اجرا می‌کردند. کیس کاملاً جادار به نظر می رسد و دارای چهار فن ۱۲۰ میلی متری و یک منبع تغذیه (PSU) «با گرید بلاکچین» است.

ریگ ماینینگ بایو استار

ریگ ماینینگ بایو استار

بایو استار می‌گوید که iMiner A588x8D2 جدید می‌تواند هش ریت اتریوم را تا ۲۳۲ مگاهش بر ثانیه در استخراج ارز دیجیتال افزایش دهد. اما، این سیستم فقط برای استخراج اتریوم نیست (ممکن است که ETH از اثبات کار به اثبات سهام تغییر کند). همچنین می تواند ETC (اتریوم کلاسیک)، RVN، ERG و سایر آلت کوین ها را استخراج کند.

بایو استار در بیانیه مطبوعاتی خود با افتخار اعلام می کند که تضمین می کند که سیستم‌های آی ماینر A588x8D2 “به تعداد زیاد برای هر شخص علاقه‌مندی در دسترس باشد”. بنابراین Biostar باید بر روی تولید تعداد زیادی کارت یا قطعات Radeon RX 580 کار کند.

بهترین بهترین مادربرد ماینینگ (۵ تا از بهترین ها)

منبع

بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ (۳تا از برترین ها)

 

مقاله‌های مشابه

ماینر S17 : بررسی مشخصات، قیمت و خرید ماینر Antminer S17 و S17 Pro

ماینر S17 : بررسی مشخصات، قیمت و خرید ماینر Antminer S17 و S17 Pro

در 29 مارس 2019، تولیدکننده پیشرو سخت افزار استخراج در جهان، بیت مین (Bitmain)، رسما تاریخ عرضه Antminer S17 را اعلام کرد. این ماینر ASIC جدید، منحصراً برای ارز دیجیتال هایی که از الگوریتم SHA-256...

بیشتر بخوانید
وام ارز دیجیتال: کلید شما برای آزادی مالی *

وام ارز دیجیتال: کلید شما برای آزادی مالی *

آیا از اینکه تحت سلطه بانک ها و وام دهندگان سنتی هستید، خسته شده اید؟ آیا شده تابحال درخواست شما برای دریافت یک وام رد شده باشد؟ آیا فرآیند درخواست وام سنتی را بسیار طولانی و خسته کننده می دانید؟...

بیشتر بخوانید

به زودی:

چگونه با ارز دیجیتال درآمد کسب کنم؟

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *