آموزش ارز دیجیتال

لجر نانو ایکس Ledger Nano X (بررسی و مقایسه)

نویسنده: سامان رضائی
۱ دی ۱۴۰۰
بررسی و مقایسه کیف پول لجر نانو ایکس Ledger Nano X

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) ، یک کیف پول برای نگه داری ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین و اتریوم است.

افزایش ظرفیت تعداد سکه‌ها در Ledger Nano X، همراه با داشتن اتصال بلوتوث، آن را به یک وسیله امن و راحت برای ذخیره ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. اما مواردی وجود دارد که باید به آنها بپردازیم.

سلام، در بررسی امروز، در مورد کیف پول لجر نانو ایکس صحبت می کنیم. شرکت Ledger یکی از دو شرکت بزرگ کیف پول سخت افزاری در جهان است. این شرکت در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و در امنیت ارزهای دیجیتال پیشرو است. جدیدترین مدل کیف پول سخت افزاری آنها، کیف پول Nano X می تواند تا ۱۰۰ برنامه را به طور همزمان در خود جای دهد، که یک جهش بزرگ محسوب می‌شود (۳ برنامه در مدل قبلی).

 

نصب و پشتیبانی لجر نانو ایکس

راه اندازی Nano X چندین مرحله دارد. در حالی که تیم ما نصب آن را بسیار ساده یافت، اما مشکلات کوچکی را در ارتباط با اتصال بلوتوث تجربه کردیم و به طور کلی، فرآیند نصب، کمی بیشتر از آنچه انتظار داشتیم طول کشید. کیف پول Ledger Nano X از بیش از ۱۰۰۰ سکه و ارز دیجیتال پشتیبانی می کند که به نظر ما یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

شما مجبور نیستید که فقط برای ذخیره یک ارز دیجیتال، کیف پول دیگری خریداری کنید. تمام سکه‌های شناخته شده و متداول در معاملات، از طریق نرم‌افزار “Ledger Live” پشتیبانی می‌شوند. در حالی که سکه‌های کمتر محبوب، به نرم‌افزار جایگزین برای انجام معاملات نیاز دارند. کیف Ledger Nano X به قیمت ۱۱۵ دلار عرضه می شود (بدون گمرک و مالیات). در حالی که کیف پول‌های سخت‌افزاری کمی گران هستند، با توجه به قابلیت‌های ویژه آن ها در حفظ امنیت کامل سرمایه، کاملا ارزشش را دارند.

 

تهیه Ledger Nano X

در حالی که لجر نانو ایکس در مقایسه با  ترزور مدل تی (TREZOR Model T) (رقیب اصلی آن، که با صفحه نمایش لمسی و کد منبع باز عرضه می شود)، صفحه لمسی ندارد، اما ما اتصال Nano X با تلفن همراه را یک مزیت بزرگ می دانیم. به طور کلی Ledger Nano X بصری و دارای ویژگی‌های زیادی است. ما در سایت خود، امتیاز ۴.۸ از ۵ را به آن دادیم، زیرا یکی از امن ترین راه ها برای ذخیره و مدیریت ارز دیجیتال است.

مشخصات، قیمت و خرید کیف پول سخت‌افزاری لجر مدل Nano X در دیجیکالا

 

کیف پول ارز دیجیتال لجر نانو ایکس ledger nano x

آیا تاکنون از کیف پول سخت افزاری استفاده کرده‌اید؟ نظر خود را در کامنت ها با کاربران در میان بگذارید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول سخت افزاری ترزور Trezor One

چگونه بیت کوین بخریم

 

منبع

مقاله‌های مشابه

ماینر S17 : بررسی مشخصات، قیمت و خرید ماینر Antminer S17 و S17 Pro

ماینر S17 : بررسی مشخصات، قیمت و خرید ماینر Antminer S17 و S17 Pro

در 29 مارس 2019، تولیدکننده پیشرو سخت افزار استخراج در جهان، بیت مین (Bitmain)، رسما تاریخ عرضه Antminer S17 را اعلام کرد. این ماینر ASIC جدید، منحصراً برای ارز دیجیتال هایی که از الگوریتم SHA-256...

بیشتر بخوانید
هوش مصنوعی چگونه بر ترید ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟ *

هوش مصنوعی چگونه بر ترید ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟ *

مقدمه: معاملات ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر بسیار پرسود بوده است، به طوری که بیت‌کوین در اوایل سال 2021 به بالاترین حد خود یعنی 65 هزار دلار رسید و سپس به حدود 16 هزار دلار سقوط کرد. در حالی که...

بیشتر بخوانید

به زودی:

چگونه با ارز دیجیتال درآمد کسب کنم؟

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *